Re: DTOLE.EXE---> kernel 32

Re: DTOLE.EXE---> kernel 32


[ Follow Ups ] [ Post Followups ] [ FAQ ]
[ Back to Messages ]

Posted by Michael Holzer on April 29, 2001 at 16:07:53:

In Reply to: DTOLE.EXE---> kernel 32 posted by michael m on April 01, 2000 at 15:14:13:

Lieber Michael
über ein Jahr später steh ich vor dem gleichen Problem , wie du seit über einem JAhr ärgere ich mich mit dem DTOLE rum und dachte jetzt die Lösung mit dem neusten Treiber vom Internet gefunden zu haben, aber eben....DTOLE::::und der Wutpegel steigt
Ich wäre sehr froh, wenn du zwischmzeitlich eine Lösung gefunden hast oder jemand anders, mir diese mitzuteilen.

Mein NAme ist ebenso Michael




Follow Ups:


Post a Followup

Please note:
  • Messages must be on the topic of this forum!
  • No posting of requests for cracks, codes, serials, or warez!
  • No posting of illegal software or links to such sites!
  • No use of profanity or inappropriate or offensive language!
  • Spamming is not allowed!
  • We track the IP addresses of forum abusers!
  • Abuse of this forum will be reported to your ISP!
Name:
E-Mail (optional):
please note: your e-mail address will be visible in your message.

Subject:

Comments:

Optional Link URL:
Link Title:
Optional Image URL: